صفحه اصلی / مقالات علمی / گربه / نژاد گربه مین کون

نژاد گربه مین کون

نژاد گربه مین کون
  • آیا شما درباره نژاد گربه مین کون چیزی می دانید؟ آیا می دانید گربه های مین کون از چه نژادی هستند؟ ما می‌خواهیم در این مقاله در رابطه با نژاد های گربه های مین کون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم اگر شما نیز می‌خواهید که اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید تا انتهای مطالب همراه ما بمانید و مطالب را با دقت مشاهده کنید همچنین می توانید با مراجعه به سایت پت شاپ آنلاین اورنگ پت اطلاعات بیستری راجب این موضوع کسب کنید.

    گربه های مین کون چگونه نژادی است؟

    گربه های مین کون با صاحبان خود رابطه خوبی دارند. این گربه ها به دلیل جثه بزرگی که دارد به گربه غول های مهربان معروف هستند. گربه های مین کون با پنجه های بزرگ و گردن قوی که دارند می توانند به راحتی در برف راه بروند بدون اینکه احساس سرما کنند، اگر گربه شما سرما خورد علت یا درمان سرماخوردگی گربه را نمی‌دانستید توصیه می‌کنیم مقاله اورنگ پت را بخوانید. گربه مین کون دم بسیار بزرگی دارد و برای گرمای بدن خود دم خود را دور خود جمع می کنند. بعضی از افراد بر این باورند که نژاد گربه بیشتر شبیه دم می باشد که به یک گربه متصل شده است.

     

    برای مشاهده یا تهیه خرید غذای خشک گربه به فروشگاه اورنگ پت مراجعه نمایید.

    گربه های نژاد مین کون رنگ های مختلفی دارند یکی از محبوب ترین رنگ آن ها قهوه ای می باشد. گربه های نژاد مین کون چشمانی درشت و بادامی و گوش های خزدار که زیبایی آن را چند برابر کرده است. این گربه بدن مثلثی شکلی دارد گردن این گربه ها نیز بسیار کلفت می باشد و همانطور که متوجه شدید استخوان بندی قوی نیز دارند. نژاد گربه های مین کون که از محبوب ترین نژاد ها می باشند. افراد بسیاری هستند که در خانه های خود از این گربه ها نگهداری می کنند طول عمر این گربه ها بین ۹ تا ۱۵ سال می باشد.

    نژاد گربه مین کون

     

    خلق خوی نژاد گربه مین کون

    گربه ها بسیار مهربان هستند و دارای هوش بالا تا  می باشند گربه های مین کون با انسان ها رابطه خوبی دارند و با آنها لذت می برند این گربه ها با رفتار های شیطنت آمیز دوست دارند که خود را در دل افراد جای کنند این گربه ها نسبت به گربه های دیگر وفادار بوده، و هنگام مطلع شدن مشکلات صاحبان خود آن را تنها نمی گذارند این گربه ها گاهی از خود صداهای مختلفی در می آورد که این امر بسیار طبیعی می باشد.

    نگهداری از نژاد گربه مین کون

    گربه های مین شرایط آب و هوایی سازگاری دارد. این گربه با داشتن جثه بزرگ گاهی ممکن است به بیماری دیسپلازی لگن مبتلا شوند. گربه های مین کون دارای موهای پرپشتی می باشد که با وجود این موها شما باید در هفته دو بار موهای آن را شانه کنید. اما باید مراقب باشید که هنگام شانه کردن موهای آن کشیده نشود. زیرا با کشیده شدن موهای آن حالت ناخوشایندی به آن دست می دهد.

    گاهی ممکن است که ناخن های تیز و بلند گربه ها به وسایل خانه آسیب برساند. بنابراین یک بار در هفته باید ناخن های گربه را با ناخن گیر مخصوص گربه کوتاه کنید و هر چند وقت یکبار آن را به حمام ببرید. نگهداری از گربه های مین کون کار بسیار راحت می باشد. اگر شما نیز می خواهید در خانه های خود از گربه نگهداری کنید، ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم که گربه های مین کون انتخاب کنید.

    از نژادهای دیگر گربه که طرفداران زیادی هم دارد، می‌توان به گربه چین چیلا اشاره کرد، جهت آشنایی با آن مقاله دیگر ما را بخوانید.

    تغذیه مناسب نژاد گربه مین کون

    برای نگهداری از نژاد گربه مین کون باید به تغذیه مناسب آن توجه کرد. این گربه ها به غذای باکیفیتی نیاز دارند، شما می‌توانید برای یک رژیم غذایی مناسب و غذای با کیفیت به یک پزشک مراجعه کنید و رژیم غذایی مناسبی برای گربه خود در نظر بگیرید.

    نژاد گربه مین کون

    سخن آخر

    همانطور که در مطالب بالا متوجه شدید نژاد گربه مین کون یک از معروفترین  نژاد های گربه می باشند. این گربه ها با جثه بزرگی که دارند اما بسیار مهربان و وفادار هستند و نگهداری از این گربه ها کار بسیار راحتی می باشد. اگر شما نیز دوست دارید که در خانه‌های خود یک گربه داشته باشید، ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم که نژاد گربه مین کون را انتخاب کنید. همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره گربه های مین کون سایت پت شات آنلاین اورنگ پت مراجعه کنید این سایت یکی از محبوب ترین سایت هایی است که امروزه بسیار طرفدار دارد.

    بیشتر بخوانید!

    غذای تر گربه

    غذای تشویقی گربه

    اسباب بازی و اسکراچر گربه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد
    نیاز به راهنمایی دارید؟ در خدمتتون هستیم
    ×
    فرزاد شکوهی Whatsapp chat
    سمیرا خاتونی Whatsapp chat