صفحه اصلی / مقالات علمی / نژاد سگ گلدن رتریور

نژاد سگ گلدن رتریور

نژاد سگ گلدن رتریور
  • آیا در رابطه با سگ های گلدن رتریور چیزی می دانید؟ آیا در رابطه با چگونگی نگهداری، تغذیه و همچنین بهداشت این سگ ها چیزی شنیده‌اید؟ آیا می دانید نژاد سگ های گلدن رتریور چیست؟ قطعاً که سگ نیز به عنوان یکی از حیوان های وفادار در نژادهای بسیار زیادی وجود دارد. در هر کشور قاره و یا منطقه گونه های مختلفی از حیوانات نظیر سگ ها هستند. سگ های گلدن رتریور نیز یکی از نژادهای انواع سگ هست که می توان آنها را در منزل نگهداری کرد. در واقع این مدل سگ ها را با نام سگ های خانگی نیز می شناسد که دارای خصوصیت های بسیار زیادی می باشند.

    حال اینکه این سگ ها می‌توانند در بسیاری از فعالیت‌ها به شما کمک کند. از این رو سایت پت شاپ اورنگ پت در ادامه اطلاعات کامل تری را در رابطه با این نژاد سگ ها و خصوصیات آن ها در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد.

    نژاد سگ گلدن رتریور

     

    سگ های گلدن رتریور چگونه نژادی هستند؟

    سگ های با نژاد سگ گلدن رتریور یکی از بهترین سگ ها می باشد. این سگ ها بسیار محبوب هستند و ویژگی های زیادی نیز دارند. شکارچی ها معمولا برای شکار از این سگ ها برای آوردن شکار خود استفاده می کنند. آنها با صاحبان خود رفتار خوبی دارند و بسیار با وفا هستند.  این سگ‌ها بسیار قوی و قدرتمند هستند و رابطه خوبی نیز با بچه ها دارد. اما در مواقعی نیز می تواند به بچه ها آسیب برساند به همین دلیل باید بچه ها را با آنها تنها نگذارید.

    سگ های گلدن رتریور را از همان تولگی به خوبی تربیت کرد اگر آنها را به خوبی تربیت کرد. آن ها می توانند با حیوانات خانگی دیگر نیز رابطه خوبی داشته باشند. این سگ ها  باید فعالیت روزانه داشته باشند. شما می‌توانید برای سرگرم کردن آنها به پیاده روی یا یک توپ برای سرگرمی استفاده کنید. نژاد سگ گلدن رتریور طلایی رنگ هستند. این سگ ها در فصل تابستان و زمستان دچار ریزش مو می شود. اما در پاییز و بهار ریزش موی آنها شدیدتر می شود. به همین دلیل باید روزانه موهای آن را شانه کنید و برای حمام کردن ماهی یک بار یا گاهی به دلیل بوی بد دهان باید آن را به حمام ببریم.

    گوش های سگ های گلدن رتریور به راحتی دچار عفونت می شود. بنابراین شما باید وقتی که گوش آن خیس شد با گوش پاک کن و به راحتی گوش آن را پاک کنید. اما باید توجه کنید که به گوش آن آسیبی نرسانید و محل بیرونی گوش ها پاک کنید. اگر گوش پاک کن را به داخل گوش فرو ببرید ممکن است که پرده گوش ها آنها دچار آسیب شود.

    جهت آشنایی با باهوش ترین سگ دنیا مقاله دیگر ما را بخوانید.

     

    نژاد سگ گلدن رتریور

     

    سلامت سگ های با نژاد گلدن سگ گلدن رتریور

    این سگ ها نیز مانند سگ های دیگر ممکن است که دچار بیماری شوند شما با آشنایی از این بیماری ها می توانید در هنگام بروز این بیماری از سگ خود به خوبی مراقبت کنید این سگ ها ممکن است که با بیماری های مانند راه مجاری مفصل کم کاری تیروئید مبتلا شود.

     

    تغذیه مناسب سگ های با نژاد سگ گلدن رتریور

    این سگ ها برای نگهداری به تغذیه و غذای مناسبی نیاز دارند به همین دلیل باید روزانه ۲ تا ۳ پیمانه غذای خشک با کیفیت را برای آنها درست کنید سگ های گلدن رتریور در هنگام فعالیت بیشتر به غذای بیشتری نیاز دارد بنابراین غذای این سگ بستگی به فعالیت آن دارد. خوردن غذای بسیار زیاد نیز باعث چاق شدن آن می شود برای اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به یک دامپزشک مراجعه کرده و یک رژیم غذایی مناسب و با کیفیت را برای سگ خود در نظر بگیرید.

     

    نظافت و نگهداری از سگ های نژاد سگ گلدن رتریور

    برای نگهداری از نژاد سگ گلدن رتریور باید نکات مهمی را نیز رعایت کرد همچنین می توانید با مراجعه به سایت پت شاپ آنلاین اورنگ پت اطلاعات بیشتری در این باره را کسب کنید برای نظافت نیز باید روزانه موهای گلدن رتریور را شانه کنید و حداقل هفته ای دو یا سه بار دندان های آن را مسواک زده و در زمان مناسب آن را به حمام ببرید، در صورتی که قصد تهیه محصول مسواک سگ را دارید سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده خریداری کنید.

    در کنار همه این موارد لازم است بدانید شانه کردن بدن سگ هم جزو نظافت و نگهداری سگ محسوب می‌شود با استفاده از برس سگ این مراقبت را تکمیل کنید تا همیشه سگی مرتب داشته باشید.

    نژاد سگ گلدن رتریور

     

    نتیجه گیری

    همانطور که در مطالب بالا متوجه شده اید نژاد سگ گلدن رتریور برای شکار مورد استفاده قرار می گیرد و سرعت دویدن بالایی نیز دارند. شما اگر برای نگهداری از این می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید با مراجعه به سایت پت شاپ اورنگ پت اطلاعات بیشتری در این باره را کسب کنید.

    بیشتر بخوانید!

    قیمت غذا سگ

    خرید غذای خشک پرنده

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد