صفحه اصلی / مقالات علمی / چگونه باید یک گربه وحشت زده را آرام کرد؟

چگونه باید یک گربه وحشت زده را آرام کرد؟

چگونه باید یک گربه وحشت زده را آرام کرد؟
  • چگونه باید یک گربه وحشت زده را آرام کرد؟ آیا شما درباره نگهداری از گربه ها چیزی می دانید؟ ما می‌خواهیم در این مقاله در رابطه با این موضوع اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید و پس تا  انتهای مطالب همراه ما بمانید و مطالب را با دقت مشاهده کنید یا می توانید با مراجعه به سایت پت شاپ آنلاین اورنگ پت اطلاعات بیشتری در این باره را کسب کنید.

     

    چگونه باید یک گربه وحشت زده را آرام کنیم؟

    افرادی که در خانه های خود از گربه نگهداری می کنند، باید با این شرایط کاملاً آشنا باشند. در این مواقع باید برای آرام کردن گربه خود راه حلی داشته باشند. ترس و اضطراب برای گربه ها بسیار خطرناک می باشد. پس باید به آن کمک کرد که هر چه زودتر آرام شود گربه ها هنگامی که وحشت زده میشوند چنگ می زنند و شما باید در این زمان آن را آرام کنید. وقتی که گربه ها ترس و اضطراب دارند رفتارهایی از خود نشان می دهند.

    شما نیز باید با دیدن این رفتار ها متوجه ترس اضطراب و آن شوید در این زمان باید حیوانات دیگر را از این گربه ها دور کنید. زیرا آنها بیشتر عصبانی می شوند گربه ها هنگام عصبانیت مردمک چشم آنها گشاد شده اخم های درهم کشیده و نگاهی خیره دارند. در این مواقع یا چنگ میزند یا از خود دفاع می کند.

    چگونه باید یک گربه وحشت زده را آرام کرد؟
    چگونه باید یک گربه وحشت زده را آرام کرد؟

     

    رفتار گربه هنگام عصبانیت | گربه وحشت زده

    در هنگام عصبانیت گربه ها هرگز نباید آنها را لمس یا بلند کرد. زیرا ممکن است عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد. اگر می خواهید که در منزل خود یک گربه جدید بیاورید، تا چند روز باید مکان و اتاق گربه ها را با یکدیگر جدا کنید. زیرا گربه ها به راحتی با هم دوست یا صمیمی نمی شوند. زیرا گربه ها با دیدن یک گربه جدید ممکن است تا چند روز اول دچار اضطراب و ناراحتی شوند.

    گاهی ممکن است با فریاد کشیدن یک انسان یا یک حادثه گربه ها نیز دچار اضطراب شوند. گربه ها حیوانات عجیبی هستند. حال اینکه این دسته از حیوانات نیز در نژادهای بسیار مختلفی در سرتاسر جهان وجود دارد، قطعاً که خلق و خوی هر یک از نژادهای مختلف گربه ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

    افرادی که می‌خواهند از گربه های خانگی نگهداری کنند، باید حتما در رابطه با نژاد آن و شرایط نگهداری گربه و همچنین خلق و خوی آن آشنایی داشته باشند. اما برای آشنایی بیشتر با خلق و خوی گربه بهتر است فعالیت هایی که دوست دارید را به آنها تحمیل نکنید. بلکه چند روزی بگذارید آنها به حالت خود قرار بگیرند. در نتیجه می توانید با زیر نظر قرار دادن رفتار های مختلف آنها با خلق و خوی گربه ها آشنا شوید. البته زمانی که با نژاد گربه شناخت پیدا کنید. از این رو می توانید از سایت های معتبر نیز اطلاعاتی در رابطه با آنها کسب نمایید.

     

    غذاخوردن گربه های خشمگین | گربه وحشت زده

    گربه ها هنگام عصبانیت به خوبی غذا نمی خورد. ممکن است گربه ها چند روزی همین حال را داشته باشند. عصبانیت گربه ها با یکدیگر متفاوت می باشد.

     

    راه های آرام کردن گربه خشمگین | گربه وحشت زده

    برای آرام کردن گربه ها باید چند روزی آنها را به حال خود بگذاریم و آنها را در یک جای آرام قرار دهید گربه ها معمولا در این مواقع به دنبال پنهان کردن خود و مسیری برای بالا رفتند هستند آنها با انجام این کار ها به دنبال آرام کردن خود هستند، شما نیز باید برای جلوگیری کردن از خشم یا ترس گربه ها راه حلی بیابید . برای سلامتی گربه خشم و اضطراب بسیار خطرناک می باشد.

    چگونه باید یک گربه وحشت زده را آرام کرد؟
    چگونه باید یک گربه وحشت زده را آرام کرد؟

     

    سخن آخر

    همانطور که در مطالب بالا متوجه شده اید برای اضطراب و خشم گربه ها باید برای آرام کردن آن ها نکاتی را رعایت کرد. متوجه شدید که چگونه باید یک گربه وحشت زده را آرام کرد. برای نگهداری از گربه ها در منزل خود نیز باید در رابطه با شرایط نگهداری آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید. شما می توانید همچنین با مراجعه به سایت پت شاپ آنلاین اورنگ پت طلاعات کافی در این باره را کسب کنید. این سایت بسیار محبوب است.

    بیشتر بخوانید!

    غذای تر گربه

    غذای تشویقی گربه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد
    نیاز به راهنمایی دارید؟ در خدمتتون هستیم
    ×
    فرزاد شکوهی Whatsapp chat
    سمیرا خاتونی Whatsapp chat