صفحه اصلی / مقالات علمی / نگهداری از نژاد سگ پاگ؛ توصیه‌های مهم

نگهداری از نژاد سگ پاگ؛ توصیه‌های مهم

نژاد سگ پاگ
  • آیا درباره نژاد سگ پاگ چیزی می دانید؟ آیا شما در رابطه با این موضوع اطلاعاتی دارید؟ ما میخواهیم در رابطه با این موضوع اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم اگر شما نیز جزو کسانی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید پس تا انتهای مطالب همراه ما بمانید و مطالب را با دقت مشاهده کنید.

     

     سگ پاگ چگونه نژادی می باشد؟

    همانطور که میدانید سگ های پاک یکی از قدیمی ترین نژادهای هستند. در زمان قدیم در چین از آن ها مانند اشراف زاده ها نگهداری می کردند. چشم های گرد بینی گرد پوز تخت سگ پاک چروکهای روی صورت چهره آن را با نمک تر کرده است. سگ پاگ دست و پاهای کوتاهی دارد بر روی دم سگ های پاگ پیچ های جود دارد که نشانه خالص بودن این نژاد هست. سگ های پاگ با رنگ های هلوی با پوزه و گوش های مشکی ، حنایی با پوزه و گوش های مشکی،  مشکی خاکستری کمیاب هستند. پاگ ها یکی از بانمک ترین سگ های است که بسیار محبوب می باشد.

    این سگ علاوه بر بانمک بودن و صورت چروک دارد شخصیت فوق العاده ای هم دارند. سگهای پاگ با رفتار های شیطنت و محبت آمیز دوست دارند که خودشان را توی دل همه جا کنند. این سگ ها اعتماد به نفس بالایی دارند و بسیار دلسوز مهربان هستند. سگ های پاک با زندگی شهری و آپارتمانی سازگاری دارند شاید نیز علت محبوبیت این سگ ها به  همین دلیل باشد. این سگ ها دوست دارن که در جایی زندگی کنند که در اطراف آنها پر از آدم باشد از جایی که تنها زندگی کنند یا در خانه بمانند متنفر هستند. اگر شما در منزل خود سگ نژاد باگ دارید مطمئن شوید که تا آخر عمر طرفدار این سگ می مانید.

    نژاد سگ پاگ

    اولین عشق سگ های باگ صاحب آن ها است و دومین عشق آنها غذا است آنها دوست دارند که در طول روز از غذا استفاده کنند به همین دلیل جثه کوچکی دارند و این موضوع نیز باعث چاقی آن ها می شود همه سگ های پاگ بر یک اندازه غذا می خورند اما کیفیت غذای آن ها بسیار مهم می باشد. سگ بولداگ نیز مانند این نژاد تمایل به پرخوری دارند باید روی برنامه غذایی آن ها کنترل داشته باشیم تا از ایجاد مشکلات در سلامتی آن ها پیشگیری شود.

     

    نکات مثبت سگ های باگ

    نکات مثبت سگ پاگ این است که این سگ ها زندگی کردن در آپارتمان سازگاری دارند و آپارتمان هیچ فرقی برای آنها با خانه های بزرگ حیاط دار ندارد این سگ‌ها بسیار مهربان و بازیگوش هستند پوشش بدن کوتاهی دارند و نگهداری از آنها بسیار کار راحتی می باشد.

     

    خصوصیات اخلاقی سگ پاگ

    افرادی که در خانه خود سگ پاک دارند می‌دانند که این سگ ها بسیار مهربان و تو دل برو هستند کسانی که از سگ های پاگ نگهداری می کند بر این باور هستند که نگهداری از سگ های پاگ شبیه نگهداری از بچه می باشد. سگ های پاک دوست ندارند که تنها زندگی کنند بنابراین اگر برای زمان کوتاهی آنها را در خانه بگذارید ممکن است که آنها با رفتار هایی مانند تخریب وسایل منزل یا به اضطراب جدایی مبتلا شوند. این سگ ها از هوش بالایی برخوردار هستند بنابراین شما می‌توانید با آموزش فوق العاده که برای آنها در نظر می گیرید به خوبی این سگها را تربیت کنید سگ های پاک بسیار شیطون می باشند.

     

    مهم ترین نکات درباره تربیت سگ های نژاد پاگ

    مهم‌ترین نکته‌ای که در تربیت سگ های نژاد پاک باید رعایت کنید این است که سگ هایی که در زمان تولگی تربیت جدی برای آنها در نظر نگیرید ممکن است که در زمان بزرگسالی موجب رفتارهای لجبازی و خودسرانه باعث اذیت کردن صاحبان خود شود.

    اگر در خانه خود گربه دارید و نمی‌دانید چه غذایی برای این حیوان کوچک تهیه کنید توصیه می‌کنیم که غذای تر برای گربه خرید کنید این غذا بهبود سلامت گربه شما بسیار مناسب خواهد بود.

    نژاد سگ پاگ

     

    رعایت بهداشت سگ های نژاد باگ

    سگ پاگ ریزش مو بیشتری دارند به خصوص در تابستان بنابراین باید لباسی بپوشید که موهای چسبیده بر آن کمتر به چشم بیاید شما باید هر روز مو های آن را شانه کنید هنگام شانه کردن موهای آن باید توجه کنید که بر روی بدن آن زخم یا التهابی وجود نداشته باشد.

    سخن آخر

    همانطور که در مطالب بالا متوجه شدید نژاد های سگ پاگ یک سگ بانمک و مهربان می باشد. این سگها با قیافه بانمکی که دارند و با رفتار های شیطنت آمیز دوست دارند که خود را توی دل همه جا کنند. این نژاد نیز از قدیمی ترین نژاد ها می باشد که امروزه بسیار محبوب است. شما نیز اگر می خواهید درباره نژاد سگ پاگ اطلاعاتی داشته باشید، می توانید با مراجعه به سایت پت شاپ آنلاین اورنگ پت اطلاعات زیادی در این باره را کسب کنید.

    بیشتر بخوانید!

    قیمت غذا خشک سگ

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد