صفحه اصلی / مقالات علمی / روتوایلر؛ اسرار نگهداری و بهترین رژیم غذایی برای سگان این نژاد

روتوایلر؛ اسرار نگهداری و بهترین رژیم غذایی برای سگان این نژاد

نژاد سگ روتوایلر
  • آیا شما در رابطه با نژاد سگ روتوایلر چیزی می دانید؟ آیا می دانید نژاد سگ مربوط به کدام کشور می باشد؟ ما می‌خواهیم در این مقاله اطلاعات کافی در این باره را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید. پس تا انتهای مطالب همراه ما بمانید و مطالب را با دقت مشاهده کنید.

    سگ روتوایلر چگونه نژادی است؟

    سگ های با نژاد روتوایلر از نژاد های بزرگ متوسط هستند. این سگ ها بسیار قوی بوده و در گذشته از این سگ ها برای بارگیری به سمت کار کردن کشتارگاه و مراکز تولید گوشت استفاده می کردند. به همین دلیل این سگ ها را به نام روتوایلر قصاب نیز می شناسند و بسیار محبوب می باشند. امروزه برای نگهبان از این سگها استفاده می‌کنند. طول عمر سگ های روتوایلر ۸ تا ۱۰ سال می باشد. این سگ ها دارای رنگ های قهوه ای، مشکی، ماهانی و مایل به زرد هستند. نژاد این سگ ها قدیمی است این سگ ها پنجه بسیار قوی و پهنی دارند.

    سگ های با نژاد روتوایلر با صاحبان خود بسیار مهربان هستند و نگهبان خوبی می توانند برای شما باشند. این سگ ها باید به خوبی تربیت شود در غیر اینصورت بسیار خطرناک خواهند شد. کسانی که از روتوایلر نگهداری می کنندT باید با نحوه تربیت آن نیز آشنایی داشته باشند و آن را به خوبی تربیت کنند. این سگ ها رابطه خوبی با آشنایان دارند اما با افراد غریبه ممکن است به راحتی خو نگیرند، افراد زیادی نیز برای انجام کارهای دیگری از سگ های روتوایلر استفاده می کنند. برای نگهداری از روتوایلر باید حتماً به تغذیه آن نیز توجه کنید چاق شدن روتوایلر مسئله بسیار مهمی می باشد.

    وضیعت بدنی سگ های با نژاد

    نژاد سگ روتوایلر

     سگ روتوایلر

    روتوایلر ها ممکن است که در طول عمر خود با مشکلاتی مانند دیسپلازی مفصل ران، دیسپلازی آرنج، تنگی زیر آئورت پیچ خوردگی معده روبه‌رو شوند. بنابراین شما باید با این مشکلات آشنایی داشته باشید، تا هنگام مبتلا شدن روتویلر ها به این بیماری اطلاعات کافی در این باره را داشته باشید. این سگها معمولا بین ۸ تا ۱۰ سال عمر میکند.

    غذای مناسب سگ روتوایلر

    این سگ ها نیز تغذیه مشابه دیگر سگ ها با نژاد مختلف دارد.  شما باید برای سگ های روتوایلر رژیم غذایی در نظر بگیرید این سگ ها می توانند از میوه سبزیجات نیز استفاده کنند. اما همانطور که می دانید گوشت نیز یکی از بهترین تغذیه سگهای روتوایلر می باشد. برای راحت ترین روش شما می توانید برای تغذیه مناسب سگ خود به یک دامپزشک مراجعه کنید و رژیم غذایی روزانه برای آن تهیه کنید این گونه نیز روتوایلر شما دچار اضافه وزن نمی شود.

    سگهای روتوایلر یک سگ نگهبان میباشند که نژاد آنها مربوط به کشور آلمان است. سگ های روتوایلر دارای گوش های کوچک گردنی قوی و سری پهن هستند و دم کوتاهی دارند و رابطه خوبی نیز با کودکان دارد.

    نگهداری از سگ روتوایلر

    برای نگهداری از روتوایلر باید با برخی از نکات به خوبی آشنایی داشته باشید. روتوایلر ها فعالیت زیادی دارند، بنابراین شما می‌توانید روزانه وقت مناسبی برای ورزش کردن آنها اختصاص دهید. اگر شما به دنبال یک نگهبان خوب هستید ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتماً از سگ های روتوایلر استفاده کنید. این سگ ها نگهبان خوبی برای شما خواهد بود. اما شرایط نگهداری آن به گونه ای می باشد که در آپارتمان ممکن است که برای همسایگان موجب اذیت و آزار آن ها شود. اما اگر یک خانه ویلای بزرگ دارید و در بیرون از شهر زندگی می کنید سگهای روتوایلر نگهبان خوبی برای شما خواهند بود.

    نژاد سگ روتوایلر

    رعایت بهداشت سگ روتوایلر

    برای نگهداری از سگ های با نژاد روتوایلر باید نظافت آن را نیز رعایت کرد. شما هر روز باید موهای آن را شانه کنید و هر هفته آن را به حمام ببرید و یک وعده غذایی مناسب نیز برای آن در نظر بگیرید.

    سخن آخر

    همانطور که در مطالب بالا متوجه شد های سگ روتوایلر یکی از قویترین سگ می باشد که برای نگهبان گزینه مناسبی است. این سگ ها رفتار خوبی با صاحبان خود دارد و تا چند سال عمر می کند. اگر شما نیز به دنبال یک سگ نگهبان هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که سگ روتوایلر بهترین نگهبان برای شما می باشد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در این باره به سایت سایت پت شاپ آنلاین اورنگ پت نیز مراجعه کنید. این سایت اطلاعات بیشتری درباره سگ های روتوایلر را در اختیار شما میگذارد و شما به راحتی می توانید با این روش ها از سگ خود به خوبی نگهداری کنید.

    بیشتر بخوانید!

    قیمت غذا خشک سگ

    خرید غذای خشک پرنده

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد
    نیاز به راهنمایی دارید؟ در خدمتتون هستیم
    ×
    فرزاد شکوهی Whatsapp chat
    سمیرا خاتونی Whatsapp chat