صفحه اصلی / مقالات علمی / میو میو کردن گربه ها

میو میو کردن گربه ها

میو میو کردن گربه ها
  • آیا میدانید دلایل میو میو کردن گربه ها چیست؟ آیا در رابطه با این موضوع اطلاعاتی دارید؟  ما می خواهیم در این مقاله در رابطه با این موضوع اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، اگر شما نیز جزو کسانی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید پس تا انتهای مطالب همراه ما بمانید مطالب را با دقت مشاهده کنید.

     

    میو میو کردن گربه ها

    میو میو کردن گربه ها

    همانطور که می دانید گربه ها حیوانات بسیار عجیبی هستند آنها با میو میو کردن می خواهند درخواست خودرو به ما بفهمانند، گاهی نیز به دلیل توجه صاحبان خود دوست دارند آن کار را انجام دهند برخی از افراد بر این باورند که گربه ها بی وفا هستند اما این گونه نیست. گربه های نیز وجود دارد که بسیار با وفا هستند. ما انسان ها نمی توانیم زبان حیوانات را بشناسیم با مرور زمان یاد میگیرند با میو میو کردن نیاز خود را بر ما بگویند، گاهی وقتا نیز با میو میو کردن زیاد گربه ها می تواند به دلیل بیماریی در آن ها باشد. در این مواقع باید حتما به دامپزشک مراجعه کنید میو میو کردن گربه ها دلایل مختلفی دارد،که ما قصد داریم در این مقاله آن را برای شما توضیح دهیم.

     

    دلایل میو میو کردن گربه ها

    گربه هایی که به تیروئید مبتلا هستند نیز بسیار میو میو می کنند یا میو میو کردن گربه ها می تواند نشانه غذا باشد. غذای گربه فیدار یک غذای خشک مخصوص گربه های بالغ است که می تواند گربه شما را بخوبی سیر کند.

     

    ترس و اضطراب

    گربه هایی که دچار ترس و اضطراب می شوند نیز بسیار میو میومی کنند، که ما باید در این مواقع به آن کمک کنیم که ترس و اضطراب این حیوان از بین برود.

     

    میومیو گربه ها برای درخواست کردن

    در برخی مواقع میو میو کردن گربه ها ممکن است برای درخواست غذا یا آب باشد این حیوانات به راحتی نمی توانند به ما بفهمانند که درخواست انجام کاری را از ما دارند.

    جهت دریافت لباس گربه در انواع مختلف، کلیک کنید.

     

    اجازه گرفتن گربه

    زمانی که گربه شما در یک مکان جدیدی قرار می گیرد ممکن است برای بازدید از مکان شروع به میو میو کردن کند منظور این حیوانی این می باشد که میخواهد در این زمان اجازه بازرسی از آن  مکان را از شما بگیرد. اگر در این مواقع متوجه میو میو کردن گربه ها نشدید باید غذای آن را بررسی کنید.

     

    میو میو کردن گربه ها به دلیل اخطار

    اخطار گربه

    گاهی این گربه ها برای هشدار گربه های دیگر شروع به میو میو کردن می کنند، اما این میو میو کردن کمی فرق دارد، میو میو کردن  با مواقع با غرغر شروع می شود آنها با این کار  میخواهند به گربه های دیگر هشدار دهند که باعث ناراحتی و اذیت آن ها نشوند گاهی شما گربه خانگی خود را در آغوش می کشید این کارو می‌تواند با میو میو کردن به شما بفهمانند که دوست ندارد در آغوش شما باشد.

     

    زوزه کشیدن گربه ها

    لازم است که بدانید که زوزه کشیدن گربه ها می تواند نشان دهنده بیماری در گربه باشد بنابراین شما باید در اولین فرصت این موضوع را حتماً با یک دامپزشک در میان بگذارید زوزه کشیدن گربه ها می تواند نشان دهنده بیماری های بسیار جدی باشد.

    لطفا برای مشاهده غذای درمانی گربه ها کلیک کنید

     

    سخن آخر؛

    همانطور که در مطالب بالا متوجه شده‌اید میو‌میو کردن گربه ها دلایل مختلفی دارد، اگر در مواقعی که شما نمی دانید آنها چه درخواستی را از شما دارند اول غذایی وآب آن را بررسی کنید شاید میو میو کردن آنها به این دلیل باشد افرادی که در خانه های خود از گربه های خانگی نگهداری می کنند با این رفتار ها باید کاملاً آشنا باشند و در مواقعی که متوجه شده اند گربه آنها بیش از حد میو میو میکند حتماً باید به دامپزشک مراجعه کنند، یا شما می توانید با مراجعه به سایت پت شاپ آنلاین اورنگ پت اطلاعات کافی در این باره را کسب کنید. این سایت یکی از معتبر ترین سایت هایی است که امروزه با قرار دادن اطلاعات کافی  در اختیار شما بسیار محبوب شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد