صفحه اصلی / مقالات علمی / معرفی سگ هاسکی

معرفی سگ هاسکی

معرفی سگ هاسکی
  • هاسکی یکی از محبوب ترین نوع نژاد سگ ها است و از شرق سیبری و ادامه نژاد اشپیتزو است و اسکیموها از این سگ برای سورتمه کشیدن استفاده می کردند و به سگ کار معروف هستند که به همین منظور ما در مقاله معرفی سگ هاسکی به بررسی معرفی سگ هاسکی می پردازیم.

     

    مشخصات سگ هاسکی

    برای معرفی سگ هاسکی باید گفت که ظاهر این سگ بسیار تنومند و قوی است و رنگ چشم های بسیار زیبایی دارد. رنگ پوشش بدن آن از مشکی تا سفید است و سر مثلثی و گوش های ایستاده دارد. وزن آن حدود ۲۰ تا ۲۷کیلوگرم و قد آن ۵۳ تا ۶۰سانتیمتر است. سگ هاسکی در جهان رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده است. این سگ ها بسیار باهوش و در عین حال آرام و اجتماعی هستند. از مشخصات این سگ ها سر و صدای زیادی دارند و دوست دارند زوزه بکشند و با فعالیت و ورزش انرژی آنها تخلیه می شود.

     

     

    برای مشاهده سایر اسباب بازی سگ به فروشگاه اورنگ پت مراجعه نمایید، و هر مدلی که برای سگ تان میپسندید را انتخاب و خرید کنید.

    شرایط نگهداری سگ هاسکی

    برای معرفی سگ هاسکی باید به شرایط نگهداری آنها دقت کرد. سگ هاسکی ریزش موی فصلی دارد و آن بستگی به شرایط آب و هوای محل زندگی است. هاسکی را باید مرتب شانه کرد تا ریزش فصلی آن کمتر شود. این نژاد علاقه به فرار کردن دارد و زنجیرها ، قلاده را پاره و از روی فنس می پرد. این سگ ها در هوای سرد زندگی می کنند و در هوای گرم موهای آنها ریزش پیدا می کند. این سگ ها بسیار تمیز و مانند گربه خود را تمیز می کنند و حداقل هفته ای دو یا سه بار باید مسواک سگ بزنند و ناخن های آنها در ماه یک یا دو بار باید کوتاه شود. این سگ ها سگ آپارتمانی نیستند ولی اگر تربیت شوند و آموزش ببینند می توانند آرام و بی سر و صدا می باشند.

     

     

    این نژاد از سگ‌ها باید مراقب‌شان بود که از دست‌تان فرار نکنند، برای جلوگیری از این کار می‌توانید قلاده سگ  که در فروشگاه اورنگ پت موجود است تهیه کنید و دیگر دغدغه گم شدن سگ‌تان را نداشته باشید.

     

    معرفی سگ هاسکی

    رفتار و خلق و خوی سگ هاسکی

    سگ های هاسکی بسیار باهوش ، مهربان ، پر انرژی و مستقل هستند و با همه شرایط به خوبی کنار می آیند و با بچه ها ارتباط خوبی دارند و این سگ ها همه را به چشم دوست می بینند و به کسی بی اعتماد و بدگمان نیستند که به همین منظور شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان اورنگ پت ارتباط و در زمینه نژاد این سگ مشاوره و راهنمایی بگیرید. این سگ جزء یکی از باهوش ترین سگ های جهان است، اگر می‌خواهید در رابطه با این مدل سگ ها بیشتر بدانید، مقاله دیگر ما را بخوانید.

     

    تغذیه سگ هاسکی

    برای معرفی سگ هاسکی باید در مورد تغذیه آن صحبت کرد که این سگ ها طوری پرورش پیدا کرده اند که به غذای زیاد نیاز ندارند و روزانه کالری آن بین ۵/۱ تا ۲ پیمانه غذای خشک است و نسبت به هیکل خود انرژی را در بدن خود نگه می دارند.

    جهت خرید ظرف غذای سگ در مدل های مختلف از جمله استیل، کلیک کنید.

     

    مشکلات سلامتی سگ هاسکی

    برای معرفی سگ هاسکی باید گفت که این سگ ها از سگ های هستند که در روسیه پرورش یافته اند و هیکلی سالم و تنومند دارند و نژاد سالمی دارند و کمتر به بیماری دچار می شوند. در برخی از این سگ ها بیماری آنان مربوط به معضل ران ، ناهنجاری مفصل آرنج ، کم کاری تیروئید هستند و بعضی از آنها که برای حمل بار یا سورتمه کش هستند دارای مشکلات تنفسی و گوارشی هستند.

    معرفی سگ هاسکی

     

    فعالیت بدنی سگ هاسکی

    برای معرفی سگ هاسکی باید گفت که این نژاد باید آموزش و تربیت شوند و می توانند سگ های آرام و بی سر و صدا باشند و در روز باید ۳۰ تا ۶۰ دقیقه انرژی خود را تخلیه کنند و یکی از بهترین راهکارها برای تخلیه انرژی پیاده روی و دویدن است . البته این سگ ها در هوای گرم نمی توانند فعالیت کنند. عمده ترین عملکرد این سگ ها برای یافتن گم شدگان است و در صورت آموزش صحیح می توانند نقش یک بادیگارد داشته باشند.

    بیشتر بخوانید: خصوصیات سگ پاگ

     

    قیمت سگ هاسکی

    قیمت این سگ ها بستگی به نژاد آنها دارد و برای یک سگ اصالت بالا و نژاد خوب باعث افزایش قیمت می شود. این سگ ها دارای شجره نامه هستند و شجره نامه آنها بسیار اهمیت دارد . قیمت توله سگ هاسکی نر و ماده تفاوتی ندارد. شما می توانید به سایت اورنگ پت مراجعه و قیمت خرید غذای سگ را مشاهده نمایید.

     

    سخن پایانی

    در مورد معرفی سگ هاسکی صحبت کردیم که این سگ ها از بهترین و محبوب ترین نژاد سگ در دنیا هستند و به عنوان سگ کار شناخته می شوند که به همین منظور شما می توانید با اورنگ پت ارتباط و از نحوه آموزش، تغذیه و قیمت غذای خشک سگ اطلاع حاصل کنید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد