صفحه اصلی / مقالات علمی / دلایل قهر کردن گربه چیست؟ راه های خوشحال کردن آن ها

دلایل قهر کردن گربه چیست؟ راه های خوشحال کردن آن ها

قهر کردن گربه
  • در حال حاضر همه افراد علاقه خاصی به نگهداری از حیوانات خانگی در منزل دارد و بنابر آمار به دست آمده تعداد افرادی که سرپرست حیوانات خانگی هستند، هم اکنون بسیار افزایش یافته است. گربه به عنوان یک حیوان خانگی می تواند در طول روز همدم شما باشد و همچنین شما به کمک این حیوان خانگی به هیچ عنوان دیگر احساس تنهایی نخواهید کرد، اما گربه در لیست حیوانات خانگی ای قرار دارد که همیشه باید به دقت از آن مراقبت شود. در غیر این صورت گربه خانگی شما به لحاظ روحی و جسمی با مشکلات مختلف مواجه خواهد شد، یکی از معضلاتی که اغلب سرپرستان گربه های خانگی با آن مواجه می شوند، قهر کردن گربه می باشد.

    این حیوان خانگی به لحاظ خلق و خو دارای شرایط متفاوتی است و به همین علت بیشتر در برابر محرک های رفتاری واکنش گوناگونی را از خود نشان می دهد، قهر کردن گربه یک امری کاملا طبیعی است، که در صورت واکنش مناسب شما می توانید از بروز دوباره این مشکل جلوگیری کنید.

    دلایل قهر کردن گربه

     

    قهر گربه

     

    دلایل مختلفی به صورت مستقیم و غیر مستقیم می تواند منجر به قهر کردن گربه شما شود و در نهایت علائم قهر گربه آشکار شده و خلق و خو گربه شما تغییر پیدا می کند. شما با شناسایی این علائم می توانید از قهر کردن گربه خود جلوگیری کنید و بهترین شرایط جهت یک زندگی مسالمت آمیز برای گربه خود همیشه رقم بزنید.

    • از دلایل اصلی قهر کردن گربه کم توجهی می باشد، گربه در لیست حیوانات خانگی قرار دارد که همیشه باید شما توجه کافی به او داشته باشید، در غیر این صورت گربه خانگی شما قطعا قهر خواهد کرد.
    • عدم توجه به خواسته های گربه از دیگر عوامل شایع قهر در گربه ها شناخته می شود، شما باید به خواسته هایی که گربه خانگی از شما دارد، توجه داشته باشید. در غیر این صورت گربه خانگی شما حتما قهر خواهد کرد.
    • اگر به طور همزمان چند حیوان خانگی را نگهداری می کنید، حتما گربه خانگی خود را در اولویت اول قرار دهید، این حیوان خانگی به محبت بیشتری نیاز دارد.
    • به هیچ عنوان گربه خود را برای مدت زمان طولانی در خانه تنها نگذارید، اگر این حیوان خانگی احساس تنهایی کند، قطعا با شما قهر خواهد کرد، یکی از گربه هایی که نباید زیاد در خانه تنها گذاشت گربه بنگال خانگی است.

    علائم قهر گربه

     

    علائم قهر گربه

     

    یکی از دغدغه های اصلی افرادی که سرپرست اصلی گربه خانگی هستند، قهر کردن این حیوان می باشد، خصوصا در گربه هایی با سنین کمتر این مشکل بیشتر به وجود می آید. برخلاف باورها گربه حیوانی کاملا احساسی و لطیف است و حتی قابلیت تشخیص رفتارهای شما را دارد، به همین علت هنگام رفتار با گربه خانگی خود باید دقت کنید.

    در مواجهه با قهر کردن گربه‌تان، یک راهکار موثر برای بهبود روحیه و تقویت ارتباط میان شما و گربه‌تان، خرید بستنی گربه‌ است. این نوع تشویقی نه تنها می‌تواند حال گربه شما را بهتر کند، بلکه نشان‌دهنده محبت و توجه شما نیز می‌باشد.

    گربه از حواس بسیار قدرتمندی برخوردار می باشد و در نتیجه رفتار شما را متوجه شده و در صورت ناراحتی قهر می کند، قهر گربه اگر ادامه پیدا کند، باعث بروز مشکلات جسمی و روحی مختلفی در این حیوان می شود.

    • بی خوابی

    از علائم قهر کردن گربه می توان به تغییر ساعات خواب آن اشاره کرد، گربه ای که قهر می کند، معمولا از خوابیدن امتناع کرده و به دنبال بازیگوشی است.

    • امتناع از خوردن غذا

    از دیگر نشانه های گربه ای که قهر کرده نخوردن غذا می باشد، معمولا گربه هایی که قهر می کنند، به نشانه اعتراض مواد غذایی روزانه خود را میل نمی کنند. شما می توانید با استفاده از تشویقی جیم کت به افزایش اشتهای گربه و آرامش گربه خود کمک کنید.

    • رفتار های پرخاشگرانه برای جلب توجه

    در برخی از نژادهای خاص قهر گربه همراه با عصبانیت می باشد و حتی گربه خانگی شما صداهای مختلفی را از خود نشان می دهد، در این حالت گربه شما معمولا بیشتر مستعد عصبانیت می باشد و شما باید او را درک کنید.

    • نگاه کردن از دور به صاحب خود

    از دیگر علائم رایج قهر کردن در گربه ها از دور نگاه کردن به صاحب خود می باشد و حتی نزدیکی را دوست ندارد، در این حالت معمولا گربه خانگی شما به دنبال گوشه ای دنج است، تا ناراحتی خود را نشان ندهد و حتی امکان دارد، در صورت نزدیکی رفتار مناسبی را از خود نشان ندهد، گربه های بالغ معمولا کمتر دچار عصبانیت می شوند.

    نحوه خوشحال کردن گربه

     

    دلایل قهر گربه

     

    بعد از این که گربه شما قهر می کند قطعا اصلی ترین دغدغه ذهنی شما نحوه خوشحال کردن آن خواهد بود، در حال حاضر روش های مختلفی وجود دارد که شما به کمک این روش ها می توانید گربه خانگی خود را خوشحال کنید و در نتیجه بهترین احساس را برای او رقم بزنید.

    گربه با وجود این که زود قهر می کند، در رده حیوانات خانگی قرار دارد، که شما به راحتی می توانید آن را خوشحال و خرسند کنید و بهترین شرایط روحی را در کانون گرم خانه برای او رقم بزنید، خوشحال کردن گربه خانگی به هیچ عنوان سخت نیست، اگر شما به کمک بهترین روش ها اقدام به شاد کردن او کنید.

    از بهترین روش های شاد کردن گربه های خانگی در نژادهای گوناگون انواع اسباب بازی های مخصوص می باشد، چنین اسباب بازی هایی مطابق با نیاز روحی گربه شما طراحی شده اند و بستر خوشحالی او را فراهم می کنند، با خرید یک اسباب بازی جدید می توانید خوشحالی را دوباره به گربه خانگی خود هدیه دهید. در خرید اسباب بازی برای گربه دقت بسیار زیادی به خرج داده، تا بهترین محصول را جهت خرید انتخاب کنید.

     

     

    از دیگر راهکارهای اصولی برای خوشحال کردن گربه خرید غذای تشویقی گربه می باشد، انواع تشویقی خوراکی علاوه بر ایجاد بسترهای شادی و خوشحالی در گربه های خانگی یک منبع غذایی بسیار مناسب نیز شناخته می شوند. شما به کمک تشویقی حتی می توانید لجباز ترین گربه خانگی را نیز به راحتی خوشحال کنید، توجه داشته باشید، که گربه خانگی شما به کمک تشویقی عادت بد قهر کردن را نیز ترک خواهد کرد.

     

     

    اگر به دنبال یک فروشگاه مطمئن اینترنتی جهت خرید تشویقی و اسباب بازی برای گربه خانگی خود هستید، بهترین پیشنهاد برای شما پت شاپ آنلاین اورنگ پت می باشد، این مجموعه تنوع بی بدیلی از انواع اسباب بازی و تشویقی را در پت شاپ خود داشته و شما به آسان ترین روش ممکن می توانید ثبت سفارش خود را بدون کوچک ترین دغدغه ای انجام دهید. قیمت انواع تشویقی و اسباب بازی در این پت شاپ آنلاین کاملا ارزان و اقتصادی است و شما به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید. نحوه ثبت سفارشات در این فروشگاه اینترنتی بسیار راحت می باشد، خوشحالی قطعا حق طبیعی گربه خانگی شما است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد