صفحه اصلی / مقالات علمی / معرفی 5 مدل از بهترین سگ های آپارتمانی

معرفی 5 مدل از بهترین سگ های آپارتمانی

معرفی 5 مدل از بهترین سگ های آپارتمانی
  • زندگی آپارتمان‌ نشینی این روزها بیش ‌از هر زمان دیگری رواج پیدا کرده‌ است. از طرف دیگر علاقه مردم به نگهداری حیوانات خانگی به‌خصوص سگ‌ها روز به ‌روز افزایش پیدا می‌کند.  سگ‌ها حیوانات بسیار مهربان و باهوشی هستند  و بهترین سگ های آپارتمانی که وجود آن‌ها در منزل باعث شده تا شما احساس بهتری نسبت ‌به زندگی داشته باشید. برخی از افراد تصور می‌کنند که زندگی آپارتمان ‌نشینی مانع نگهداری حیوانات خانگی می‌شود.

    اما خوشبختانه نژادهایی از این حیوانات وجود دارد که شما می‌توانید بدون هیچ‌ گونه دردسر و مانع از آن‌ها مراقبت کرده و برای چند سالی با این حیوانات مهربان و باهوش همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین سگ های آپارتمانی توضیحاتی را بیان کرده و چند نژاد خوب را به شما معرفی کنیم. چنانچه راغب به خرید سگ‌های خانگی هستید، پیشنهاد می‌شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

    خرید بهترین سگ‌های آپارتمانی

    این روزها نژاد های متعددی را از سگ‌ها مشاهده خواهیم کرد که می‌ توان آن‌ها را به راحت ‌ترین شکل ممکن در منزل نگهداری کرد.  البته که به‌ طورکلی نگهداری از حیوانات خانگی بایستی در شرایط ویژه‌ای انجام شود.  به‌طور مثال شما باید از غذای مناسب استفاده کنید.  همچنین خرید هر یک از محصولات مربوط به حیوانات خانگی همانند اسباب ‌بازی، خرید غذای خشک سگ ، خرید غذای تر سگ بایستی از فروشگاه‌های معتبر و معروف انجام شود. در غیر این صورت ممکن است که سلامت حیوان خانگی شما در معرض خطر باشد.

    تنوع در خرید حیوانات خانگی به‌ حدی بالاست که ممکن است شما در انتخاب سگ مورد نظر خود تا حد بسیار زیادی دچار سردرگمی شوید.  به‌همین خاطر ما در ادامه چند نمونه از بهترین سگ های آپارتمانی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بر اساس علاقه خود انتخاب مناسب‌ تری داشته باشید.

     

    معرفی 5 مدل از بهترین سگ‌های آپارتمانی

    یکی از ویژگی‌ های بارز بهترین سگ های آپارتمانی این است که دارای اندازه کوچک هستند و شما می‌توانید در هر قسمت از منزل خود این حیوانات را نگهداری کنید.  ازجمله دیگر ویژگی‌های بهترین سگ‌های آپارتمانی می‌توان به عدم ریزش موی آن‌ها اشاره کرد.  متأسفانه ریزش موی سگ‌ها یکی از مشکلات بزرگ صاحبین حیوانات خانگی است. اما شما با خرید  سگ آپارتمانی می‌توانید از این مشکل در امان باشید.

    اکثر حیوانات خانگی آپارتمانی تربیت‌ شده و ساکت هستند و هیچ شلوغی را برای همسایه‌ها به ارمغان نمی‌آورند. زمانی ‌که شما برای خرید سگ آپارتمانی اقدام می‌کنید، در ابتدا باید به سبک زندگی خود و هم چنین روحیاتی که دارید توجه داشته و  جهت انتخاب یک نژاد اقدام کنید. ازجمله بهترین سگ های آپارتمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

     

    بولداگ فرانسوی بهترین سگ آپارتمانی

    از جمله ببهترین سگ های آپارتمانی می‌توان به نژاد بولداگ فرانسوی اشاره کرد.  شما می‌توانید برای حفظ سلامتی این حیوانات به‌صورت روزانه آن‌ها را به پیاده‌ روی ببرید.  اکثر سگ‌های بولداگ اخیلی پارس نمی‌کنند.  همین موضوع باعث شده تا اکثر افراد جهت نگهداری از سگ‌های خانگی این نژاد را مورد انتخاب قرار دهند.

    بهترین سگ های آپارتمانی

     

     سگ‌های پاگ

    یکی از زیباترین و دوست‌داشتنی ‌ترین نژاد های سگ آپارتمانی، سگ نژاد پاگ است. به ‌طورکلی این حیوانات دارای ذات خانگی هستند و شما می‌توانید جهت نگهداری از سگ‌های خانگی در آپارتمان این نوع نژاد را مرتب مورد انتخاب قرار دهید. این حیوانات با هوای گرم سازگاری بیشتری دارند. اکثر آن‌ها ترجیح می‌دهند که بیشتر غذا بخورند و در یک جا بنشینند.  این‌موضوع باعث شده تا این سگ‌های پاگ دچار اضافه‌وزن شود. به‌همین خاطر توصیه می‌شود به‌اندازه‌ی کافی به آن‌ها غذای تشویقی داده و در این‌مورد زیاده‌روی نکنید. سگ بولداگ نیز مانند این نژاد پتانسیل پرخوری دارد باید روی برنامه غذایی آن ها کنترل داشته باشیم تا از ایجاد مشکلات در سلامتی آن ها پیشگیری شود.

     

    بیچون فرایز (Bichon Frise)

    Bichon Frise ازجمله زیباترین و بهترین سگ های آپارتمانی می‌توان به بی‌چون فرانس اشاره کرد.  این نژاد دارای قدرت یاد گیری بسیار بالایی است و ارتباط خوبی با انسان‌ها می‌گیرد. وزن سگ‌های بیچون فرایز حداکثر هفت کیلوگرم می‌باشد. شما می‌توانید با خرید این نژاد، یک هم‌بازی زیبا و دوست‌داشتنی را در منزل خود داشته باشید.

    Bichon Frise

    جهت اطلاع از قیمت لباس سگ و مشاهده مدل ها، کلیک کنید.

     

    سگ شیتزو

    یکی دیگر از بهترین سگ های آپارتمانی نژاد شیتزو  است. این نژاد در اصل جهت زندگی داخل قصرهای چینی پرورش پیدا می‌کنند، اما شما می‌توانید جهت نگهداری آن‌ها در در آپارتمان نیز این نژاد را مرتب مورد انتخاب قرار بدهید. جثه و سگ‌های شیتزو  و بسیار کوچک‌ است.

    چهره این حیوانات بسیار دوست‌داشتنی است همین موضوع باعث شده تا اکثر افراد در زمان خرید بهترین سگ های آپارتمانی نژاد شیتزو  را انتخاب کنند، اگر می‌خواهید درباره غذای سگ شیتزو بیشتر بدانید مقالات اورنگ پت را مطالعه بفرمایید.

    سگ شیتزو

     

    سگ مالتیز

    یکی دیگر از زیباترین و بهترین سگ های آپارتمانی  سگ‌های ماتیز هستند که از لحاظ ظاهری به نژاد هاوانا نیز نیز شباهت دارد.  بدن این سگ‌ها تماماً سفید بوده و وزن بسیار سبکی دارد.  این نژاد بسیار باهوش است و شما با داشتن آن می‌توانید یک دوست بازیگوش و باهوش را در منزل داشته باشید. با وجود این‌که موهای سگ مارکسیسم بسیار بلند است اما به‌هیچ‌وجه ریزش مو ندارد.

    سگ مالتیز

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد