صفحه اصلی / مقالات علمی / نژادهای برتر برای بهترین سگ نگهبان

نژادهای برتر برای بهترین سگ نگهبان

بهترین سگ نگهبان
  • سگ نگهبان سگی است که بسیار هوشیار است و از مهمترین وظایف آن پاسبانی دادن و محافظت کردن از صاحبانشان در برابر افراد غریبه و خطرات احتمالی می باشد که امروزه این نژاد در دنیا بسیار طرفدار دارد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی بهترین سگ نگهبان می پردازیم.

     

    سگ های نگهبان در ایران

    سگ دوبرمن پینچر

    دوبرمن

    یکی از انواع بهترین سگ نگهبان سگ دوبرمن پینچر است که جزو باهوش ترین سگ های جهان است. بسیار سریع می دود و شجاع و قوی است و به عنوان یک سگ نگهبان از شما و محیط خانه محافظت می کند. این نژاد بسیار وفادار به صاحبش است و صاحبش را بسیار دوست دارد ،که به همین منظور شما می توانید به سایت اورنگ پت مراجعه و نحوه غذای خشک سگ نگهبان را مشاهده نمایید.

     

     

    سگ گریت دین

    سگ گریت دین

    یکی دیگر از انواع بهترین سگ نگهبان سگ گریت دین است که از نوادگان سگ های ماستیف است و برای نگهداری آن به فضای زیادی احتیاج است و هزینه نگهداری آن بالا است. این نژاد باید از تولگی تربیت شوند و به راحتی تربیت می شوند و با تربیت از رفتارهای پرخاشگرانه دور می شود. این سگ یک موجود قوی و سرسخت است که بسیار پر انرژی و بازیگوش و مهربان و دوست داشتنی است و در اصطلاح به این نوع سگ غول مهربان و با ابهت می گویند.

    جهت مشاهده مدل های ظرف غذای استیل سگ و کسب اطلاع از قیمت آن، کلیک کنید.

     

    سگ روتوایلر

    سگ روتوایلر

    این نوع نژاد برای محافظت از گله ایده آل هستند و بسیار شجاع و نترس و از وحشی ترین سگ های دنیا هستند و باید حتما تربیت شوند . در اصل از خطرناک ترین نژاد سگ ها هستند که از ویژگی های آنها اعتماد به نفس بالا ، یادگیری سریع ، مهربان و باهوش هستند که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان اورنگ پت به صورت آنلاین ارتباط و در زمینه سگ نگهبان و تغذیه آن مشاوره و راهنمایی بگیرید.

     

     

    اگر دوست دارید سگ نگهبان‌تان غذای با کیفیت استفاده کند و از طرفی می‌خواهید از نظر هزینه‌ای مقرون به صرفه باشد توصیه ما به شما تهیه غذای سگ ارزان موجود در فروشگاه اورنگ پت می‌باشد.

    سگ ژرمن شپرد

    سگ ژرمن شپرد

    یکی دیگر از بهترین سگ نگهبان سگ ژرمن شپرد است که به علت یادگیری فوق العاده سریع به عنوان محبوب ترین سگ نگهبان در ایران شناخته می شود و برای محافظت از صاحبش بسیار تلاش می کند. این سگ از تولگی یاد می گیرد که پاسبان صاحبش باشد و از ویژگی های آن واکنش دهی سریع در موقع خطر ، شجاعت و اعتماد به نفس بالا می باشد.

     

    سگ سرابی

    سگ سرابی

    سگ سرابی یکی از قوی ترین سگ های نگهبان است که بسیار بزرگ و دارای هیکل تنومند است و محافظت از چهارپایان و نگهبانی از وظایف آنها است . وزن این سگ ۷۰ تا ۹۰ کیلوگرم است و ظاهری ترسناک و جسور دارد و در شرایط سخت تحمل بالا دارد و آرواره قوی و بدن عضلانی و غریزه آن نگهبانی است.

     

    سگ آکیتا

    سگ آکیتا

    یکی دیگر از بهترین سگ نگهبان سگ آکیتا است که یک سگ عضلانی از نژاد ژاپنی است و بسیار باوقار ، شجاع ، وفادار و در ژاپن نماد سلامتی ، خوشبختی و زندگی است . او ذاتا نگهبان است و بسیار باهوش و روحیه سرسختی دارد و حتما باید آموزش و تربیت شود.

     

     

    برخی افراد برای اینکه حیوان خانگی‌شان در فضای بیرون احساس امنیت بیشتر داشته باشند از باکس استفاده میکنند، جهت اطلاع از قیمت باکس گربه و باکس سگ در انواع مختلف کلیک کنید.

     

    سگ باکسر

    سگ باکسر

    از ویژگی های این نژاد وفاداری ، هوش بالا ، ظاهر و اخلاق خوب است. این سگ ها بسیار باهوش و برای محافظت و مراقبت از کودکان و خانواده گزینه مناسبی است و برای کارهای مانند گله داری ، سگ همراه ، سگ درمانی ، سگ جستجو و نجات از این سگ ها استفاده می کنند.

    سگ کن کورسو یا ماستیف ایتالیایی

    یکی از بهترین سگ های باهوش و آموزش پذیر ، نجیب ، قاطع ، اعتماد به نفس بالا ، ظاهری با شکوه و در اصل سگ محافظ هستند و نژاد آنها به روم باستان برمی گردد و باید آموزش صحیح به آنها داده شود تا اجتماعی شوند و سگی کاملا فرمانبردار هستند.

     

    سگ قفقازی

    سگ قفقازی

    یکی دیگر از بهترین سگ نگهبان که یک نژاد جدی و جسور و نترس دارد و اعتماد به نفس آن بالا و خطرناک است . محافظ خانواده و حیوانات خانگی است و ظاهر و اندام آن مانند یک شیر است و به غریبه ها بی اعتماد است. وزن آن ۴۵ تا ۷۰ کیلوگرم د تا ۱۲ سال می توانند عمر کنند. این نژاد کم انرژی و آرام و همیشه برای جنگ آماده هستند

    سخن پایانی

    بهترین سگ نگهبان به سگی گفته می شود که جان خود را به خطر می اندازد و از دیگران محافظت می کند . این سگ ها فوق العاده جسور و شجاع و بی نظیر هستند و بسیار زود تربیت می شوند که به همین منظور شما می توانید با شرکت اورنگ پت ارتباط و از نحوه تربیت و تغذیه انواع نژاد سگ اطلاع حاصل کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد