صفحه اصلی / مقالات علمی / بهترین حیوان خانگی برای کودکان

بهترین حیوان خانگی برای کودکان

بهترین حیوان خانگی برای کودکان
  • اکثر کودکان علاقه زیادی به داشتن یک حیوان خانگی دارند. اما این‌ موضوع برای خانواده ‌ها تا حدودی نگران‌ کننده است. چرا که نمی ‌دانند چه حیوانی را برای کودک خود خریداری کنند.که از طرفی خطرناک نبوده و برای آن‌ها مناسب باشد. لازم است بدانید که داشتن یک حیوان خانگی برای کودکان می‌تواند برای آن‌ ها بسیار لذت‌بخش باشد و ساعات زیادی را آن‌ها را سرگرم کند.پس با انتخاب بهترین حیوان خانگی این شادی و جذابیت را برا یکودک خود به ارنغان بیاورید.

    اما در عین ‌حال داشتن حیوانات خانگی دردسرهای متعددی را به‌همراه خواهد داشت. ما در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین حیوانات خانگی را که شما می‌توانید برای کودک خود خریداری کنید،معرفی کنیم؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

    زمانی ‌که شما برای خرید بهترین حیوان حیوانات خانگی برای کودکان خود اقدام می‌کنید، با گزینه ‌های متعددی رو به ‌رو خواهید شد. لازم است به شما بگوییم که باید درابتدا علاقه کودک خود را در نظر گرفته و سپس به انتخاب یک  حیوان خانگی مناسب بپردازید.

     معرفی بهترین حیوان خانگی برای کودکان

    تمامی حیوانات خانگی دارای جذابیت بسیار زیادی بوده و نگهداری از آن‌ها بسیار لذت ‌بخش است. کودکان با حیوانات روابط خوبی دارند و به آن ‌ها بسیار وابسته می‌ شوند. بنابراین شما با خرید حیواناتی همانند سگ‌ها، گربه‌ها و غیره می ‌توانید آن‌ها را تا حد بسیار زیادی خوشحال کنید. ازجمله بهترین حیوانات خانگی که برای کودکان مناسب است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1.سگ ‌ها

    این روزها سگ‌ه ای خانگی نسبت ‌به حیوانات دیگر دارای محبوبیت بالایی در میان کودکان و حتی بزرگسالان هستند.  لازم است بدانید که همان ‌طور که این حیوانات محبوبیت بالایی دارند، نگهداری آن‌ ها نیز چالش‌ های متعددی را به‌همراه خواهد داشت که از جمله آن ها می توان به خرید غذای مناسب سگ‌، خرید اسباب بازی سگ‌ و… اشاره کرد. سگ‌ ها حیوانات بسیار باهوش و بامحبتی هستند و در کمترین مدت منظم در مدت‌زمان کمی با کودک شما ارتباط خوبی را برقرار می‌کنند.

    بهترین سگ های خانگی برای کودکان

     

    2.گربه ‌ها

    بعد از سگ‌ها، گربه‌ ها بیشترین محبوبیت را در میان حیوانات خانگی دارند. کودکان علاقه زیادی به گربه‌ ها داشته و دوست دارند که با آن‌ ها ارتباط برقرار کنند. لازم است بدانید که شرایط نگهداری گربه نسبت ‌به سگ آسان‌تر است. اما برقراری ارتباط این حیوانات و همچنین فعالیت آن‌ها نسبت‌به سطح پائین‌تر می‌باشد. شما می ‌توانید براساس مکانی که در آن‌جا زندگی می‌کنید، محلی را برای زندگی گربه اختصاص دهید.و غذای تر گربه یا غذای خشک برای گربه خود خریداری کنید.

    بهترین گربه خانگی برا یکودکان

     

    3.همسترها

    اگر به ‌دنبال یک حیوان خانگی کوچک و درعین‌حال بسیار بامزه برای کودک خود هستید، همسترها گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. این حیوانات در میان کودکان بسیار رایج هستند و حدود دو سال عمر می‌کنند. چهره همسترها بسیار بانمک و جذاب است. و همچنین حیوانات بسیار باهوشی هستند و شما با خرید این حیوان خانگی به‌عنوان شما با خرید این حیوان به‌عنوان بهترین حیوان خانگی برای کودکان می‌توانید، از دردسرهای نگهداری درامان باشید و درعین‌حال یک موجود دوست‌داشتنی و جذاب را برای کودک خود تهیه کنید.

     

    4.پرنده ها

    از جمله دیگر حیوانات خانگی که می‌توانند برای کودکان مناسب باشد، می ‌توان به پرنده‌ها اشاره کرد. همه پرندگان بسیار زیبا و جذاب هستند و نگهداری آن‌ها نیز چندان کار سختی نیست. خوشبختانه پرنده‌ها در نژادهای بسیار متنوعی وجود دارند که شما می‌توانید بسته به سلیقه خود و کودکتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

    به ‌طور مثال عروس هلندی یکی از زیباترین پرنده‌هایی است که شما می‌توانید به‌عنوان بهترین حیوان خانگی برای کودکان آن را خریداری کنید. از جمله دیگر پرندگان بسیار زیبا که برای نگهداری در خانه مناسب می‌باشند، می‌توان به قناری و یا مرغ عشق اشاره کرد.

    بهترین پرنده خانگی برای کودکان

     

    5.لاک ‌پشت

    اگر کودک شما روحیه آرامی دارد و می‌خواهید یک حیوان بی‌سروصدا و کاملاً ساکت را برای او خریدار خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود که لاک ‌پشت را انتخاب کنید. لازم است بدانید که شرایط نگهداری از لاک پشت ها بسیار راحت است و خود کودک شما نیز می‌تواند از عهده آن‌ها بربیاید.

    اما رژیم غذایی مناسب برای لاک ‌پشت ‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. شما باید به این حیوان غذاهای متنوع و سالمی را بدهید و همچنین این حیوانات به دلیل این‌که اشتهای کمی دارند، باید حتما از غذاهای بسیار مقوی در مقادیر کم برای آن‌ها استفاده شود. با وجود این‌که لاک‌پشت‌ها اداره جثه کوچکی هستند، اما باید فضای زیادی را برای زندگی آن‌ها در نظر بگیرید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد