صفحه اصلی / مقالات علمی / آموزش اصولی و صحیح شنا کردن سگ

آموزش اصولی و صحیح شنا کردن سگ

آموزش اصولی و صحیح شنا کردن سگ
  • .چگونه باید به سگ شنا کردن یاد بدهید؟ سگ ها چگونه شنا کردن را یاد می گیرند؟ آیا سگ های شناگر هم وجود دارد؟ ما می خواهیم در این مقاله اطلاعات کافی درباره آموزش اصولی و صحیح شنا کردن سگ را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما نیز به دنبال اطلاعات بیشتری هستید، پس تا انتهای مطالب همراه ما بمانید و مطالب را با دقت مشاهده کنید. سایت پت شاپ آنلاین اورنگ پت نیز با قرار دادن اطلاعات کافی در این باره می تواند به شما کمک بیشتری کند. این سایت امروزه یکی از محبوب ترین سایت هایی است که بسیار طرفدار دارد.

     

    چگونه باید به سگ شنا کردن یاد بدهید؟

    اگر شما نیز می خواهید به سگ خود شنا کردن یاد دهید می‌توانید به راحت ترین روش و با چند مرحله به سگ خود شنا کردن را یاد بدهید. بعضی از سگ می توانند شناگری ماهری شوند.

    آموزش اصولی و صحیح شنا کردن سگ

    روش اول آموزش شنا کردن سگ

    باید یک مکانی را انتخاب کنید که عمق آب آن زیاد  نباشد، باید توجه کنید که سگ در این مکان با وجود گیاهان زیر آب یا علف های دریایی می تواند شنا کند یا خیر. بیشتر سواحل و پارک ها اجازه شنا کردن سگ را نمی دهند شما می توانید در استخر خود به سگ شنا کردن یاد دهید و خود نیز می توانید وارد استخر شوید.

    روش دوم آموزش شنا کردن سگ

    در این مرحله باید برای سگ خوراکی های خوشمزه در نظر بگیرید و برای تشویق به آن خوراکی های خوشمزه بدهید. لباس های مناسب مانند حوله و لباس شنا نیز باید به همراه خود داشته باشید. جهت خرید لباس سگ در انواع مختلف، به دسته مربوطه مراجعه کنید.

    روش سوم آموزش شنا کردن سگ

    برای عادت کردن سگ به آب می توانید با یک اسباب بازی آن را سرگرم کنید و آن را داخل آب بیندازیم تا سگ برای آوردن آن به درون آب برود.

    روش چهارم آموزش شنا کردن سگ

    هنگامی که وارد آب شود باید آن را داخل آب نگه دارید زمانی که سگها پاهای خود را در آب قرار می دهد و یک دست خود را زیر باسن سگ قرار دهید. شما در این مرحله باید سگ را محکم نگه دارید و نگذارید حرکت کند و آن را تشویق کنید.

    مرحله پنجم آموزش شنا کردن سگ

    در مرحله پنجم سگ را به آرامی رها کنیم و خود نیز کنار سگ قرار بگیرید تا در مواقع ضروری به آن کمک کنید. روش صحیح برای شنا کردن سگ باید باسن آن در راستای سرش باشد. اگر باسن بیشتر در آب قرار بگیرد. باید به روش صحیح آن را درست کنیم. سگ را تشویق به شنا کردن کنید. برای تشویق می توانید از خوراکی های خوشمزه نیز استفاده کنید. اما لازم است بدانید هرگز نباید سگ را به زور در درون آب قرار دهیم زیرا باعث ترس بیشتر سگ میشود.

    برای راحت کردن کار خود نیز می توانید یک سگ که شنا کردن را بلد است در کنار سگ خود قرار دهید آن سگ با شنا کردن می تواند سگ شما را نیز تشویق به شنا کردن کند.

    آموزش اصولی و صحیح شنا کردن سگ

    مراقبت های قبل از شنا کردن سگ

    برای مراقبت کردن سگ خود باید قبل از انجام این کار درباره نژاد آن تحقیق کنید و هرگز نباید در این مواقع سرآن داد بزنید. بهترین کار در این زمان این است که شما باید با دادن جایزه آن را تشویق به شنا کردن کنید وقتی که شما به داخل استخر بپرید سگ شما نیز به دنبال شما این کار را انجام میدهد پس خود شما نیز باید برای یاد گرفتن شنا در سگ تلاش کنید.

    سخن آخر

    همانطور که در مطالب بالا متوجه شده اید برای اینکه به سگ خود شنا کردن یاد بدهیم نکاتی را باید رعایت کرد. برخی از سگ ها با یاد گرفتن شنا می توانند شناگر ماهری شوند. صاحبان آنها باید در این مواقع به آرامی با آنها رفتار کنند و آنها را تشویق به شنا کردند کند. شما می توانید در استخر خود به راحتی و با راحت ترین روش به سگ خود شنا کردن را یاد دهید.

    اما قبل از انجام هر کاری لازم است که با مراجعه به سایت پت شاپ آنلاین اورنگ پت اطلاعات بیشتری در این باره را کسب کنید و نکات ضروری را هم باید رعایت کرد. سگ های بسیاری هستند در برخی از مواقع ای که ممکن است در داخل آب یا دریاچه قرار بگیرد شنا کردن را به راحتی بلد هستند و غرق نمی شوند.

    بیشتر بخوانید!

    قیمت غذا سگ

    قیمت اسباب بازی سگ

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد