صفحه اصلی / مقالات علمی / آموزش دستشویی سگ در خانه روی پد

آموزش دستشویی سگ در خانه روی پد

آموزش دستشویی سگ در خانه روی پد
  • برای نگهداری سگ در فضای آپارتمان بهتر است که نکات بهداشتی را رعایت کنید که یکی از این نکات دستشویی کردن سگ می باشد که صاحبان آن باید سگ را آموزش دهند تا محل دستشویی خود را یاد بگیرند که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی آموزش دستشویی سگ در خانه روی پد می پردازیم.

     

    اهمیت آموزش دستشویی سگ ها

    آموزش دستشویی سگ در خانه روی پد

    برای درک بهتر از آموزش دستشویی سگ در خانه روی پد باید به اهمیت این مسئله توجه کرد. نگهداری سگ در خانه یا آپارتمان نیاز به رعایت مسائل بهداشتی دارد و با تربیت صحیح و درست و استفاده از وسایل دستشویی یا پد شما به راحتی می توانید سگ را در خانه نگهداری و با آن بازی کنید.

    اگر سگ تربیت نشده باشد و آموزش درست برای دستشویی کردن را نداشته باشد در هر جای و مکان شاهد دستشویی کردن آن مانند مبل ، فرش ، تخت خواب و غیره خواهید بود. بنابراین قبل از اینکه سگ را به سرپرستی قبول کنید بهتر است در مورد روش های تربیت و آموزش استفاده از وسایل دستشویی آگاهی داشته باشید.

     

    پد ادراری چیست؟

    در مورد آموزش دستشویی سگ در خانه روی پد می توان گفت که پد اداری را می توان در هر گوشه ای از خانه گذاشت تا سگ در روی آن دستشویی کند. این پدها یک انتخاب مناسب برای مراحل اولیه آموزش برای توله سگ جهت ادرار یا مدفوع است که مزایای بسیاری دارد.

     

    مزایای پد اداری

    یکی از بهترین مزایای این پدها در دسترس بودن آن است و شما در بازار به راحتی می توانید آن را خریداری کنید. از دیگر مزایا نظافت پد بسیار راحت و تمیز کردن آن بسیار بهتر از نظافت گوشه و کنار خانه است . بعضی از پدها معطر هستند که  ادرار و دستشویی سگ مشخص نمی شود و بوی بدی ندارد.

    پدها برای صاحبان سگ که در مناطق سردسیر زندگی می کنند یا سگ های مسن یا بیمار بهترین گزینه است که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان اورنگ پت به صورت آنلاین ارتباط و مشاوره و راهنمایی بگیرید.

    جهت خرید سینی دستشویی سگ در انواع مختلف، کلیک کنید.

     

    نحوه استفاده از پد دستشویی سگ

    یکی از مهمترین موارد در آموزش دستشویی سگ در خانه روی پد نحوه استفاده از آن می باشد. استفاده از پد نه تنها منزل را کثیف نمی کند بلکه به راحتی می توانید آن را به هر جای ببرید تا سگ بتواند به راحتی دستشویی کند . این پدها کیفیت بسیار بالایی دارند و قابلیت جذب آنها بالا است و بوی نامطبوع را تا ۴۸ ساعت جذب می کنند . این پدها تا ۸ ثانیه بعد از ادرار خشک می شوند و استفاده از آن یک روش مناسب برای سگ ها است.

     

    از چه سنی آموزش دستشویی را به توله سگ یاد دهیم ؟

    برای آموزش صحیح و درست دستشویی به سگ از سن ۱۲ تا ۱۶ هفتگی تربیت توله سگ را باید شروع کرد. دز این سن سگ می تواند روی حرکت روده و مثانه خود کنترل داشته باشد و نگه داشتن دستشویی را یاد می گیرد. اگر سگ در سن بالا باشد این آموزش سخت تر می شود ولی با کمی صبر و حوصله می توانید روش درست را به آن یاد دهید. معمولا اغلب سگ ها حدود ۴ تا ۶ ماه طول می کشد که کاملا دستشویی کردن را روی پد یاد بگیرند.

     

    مراحل آموزش دستشویی سگ در آپارتمان

    دستشویی سگ در خانه روی پد

    برای آموزش دستشویی سگ در خانه روی پد باید به این نکات توجه کرد . اگر توله سگ هنوز جای دستشویی خود را یاد نگرفته است شما می توانید محیط خانه را با استفاده از پارک سگ یا قلاده محدود کنید. با آموزش آزادی بیشتری به سگ دهید تا در خانه بچرخد . پد را در یک جای مشخص قرار دهید و تغییرش ندهید چون سگ گیج می شود.

    برای تهیه و استعلام قیمت قلاده سگ از طریق فروشگاه اورنگ پت می‌توانید اقدام کنید تا انواع آن را انتخاب و خرید کنید.

     

     

    در فواصل مرتب هر ۲ ساعت یک بار بعد از بازی یا غذا خوردن سگ را روی پد بگذارید. تشویق کردن یا تشویقی دادن به سگ را فراموش نکنید. سگ ها به بستنی خیلی علاقه دارند می‌توانید به عنوان تشویقی از بستنی خانگی مخصوص سگ استفاده کنید اگر با طرز تهيه بستني مخصوص سگ آشنایی ندارید مقالات دیگر را بخوانید.

    شب ها ظرف آب سگ را بردارید تا ادرار آن در طول شب کاهش پیدا کند. زمان غذا خوردن و دستشویی سگ را مشخص کنید تا به طور منظم یاد بگیرد سر ساعت باید به دستشویی برود که به همین منظور شما می توانید به سایت اورنگ پت مراجعه و نحوه سفارش و خرید وسایل دستشویی سگ را مشاهده نمایید.

     

    سخن پایانی

    در مورد آموزش دستشویی سگ در خانه روی پد صحبت کردیم که توله سگ ها مثل نوزادهای تازه به دنیا آمده نیاز به آموزش دارند و با حوصله و تمرین زیاد شما می توانید یک سگ را تربیت کنید . اگر محیط زندگی خود را تمیز نگه دارید و از هر گونه میکروب و بیماری دور باشید  به راحتی می توانید سگ خود را در خانه نگهداری کنید که به همین منظور شما می توانید با شرکت اورنگ پت ارتباط و از نحوه خرید اکسسوری سگ تربیت و مراقبت و غذای سگ اطلاع حاصل کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
    تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
    ارسال مجدد کد تا دیگر

    روش دریافت کد تایید

    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد