صفحه اصلی / قوانین و شرایط ارسال

قوانین و شرایط ارسال

قوانین و شرایط ارسال (آخرین بروزرسانی شهریور ۱۴۰۳)

انواع روش های ارسال

ارسال روزانه (عادی) تهران

در صورتی که این روش ارسال را انتخاب کنید،امکان انتخاب زمان ارسال بین بازه هایی که به شما نمایش داده می شود وجود دارد. 

۱ – در نظر داشته باشید، سفیران مجموعه اورنگ پت اجازه ورود به ساختمان را ندارند و سفارش درب ورودی منتهی به خیابان ساختمان تحویل میگردد.

۲ – در صورتی که مشتری، هنگام ثبت سفارش، روش پرداخت در محل (توسط کارتخوان یا وجه نقد) را انتخاب کرده باشد ضمن اینکه به دلیل محدودیت های لجستیکی سفارش فقط و فقط در ساعات ۱۰ الی ۱۴ یا ۲۰ الی ۲۳ تحویل ایشان خواهد شد، مبلغی جهت بازگشت پیک به دفتر اورنگ پت (بابت بازگشت وجه نقد پرداختی توسط مشتری یا کارتخوان اورنگ پت) با توجه به محل سکونت مشتری، محاسبه و حین ثبت سفارش به فاکتور ایشان افزوده خواهد شود.

ارسال اقتصادی تهران

در این روش ارسال، سفارشات بین ۲ تا ۳ روز کاری پس از ثبت سفارش و در بازه 14 الی ۲۲ خدمت مشتریان محترم تقدیم میگردند. در این روش هزینه ارسال سفارش کمتر بوده و ارسال توسط شرکت حامل طرف قرارداد اورنگ پت انجام می شود.

۱ – در نظر داشته باشید، سفیران اجازه ورود به ساختمان را ندارند و سفارش درب ورودی منتهی به خیابان ساختمان تحویل میگردد.

۲ – در روش ارسال اقتصادی، امکان ارایه زمان دقیق تحویل کالا تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

ارسال اکسپرس (فوری) تهران

در صورتی که این روش ارسال را انتخاب نمایید و سفارش شما قبل از ساعت ۲۰ ثبت و پرداخت شود، سفارش توسط اسنپ باکس یا الوپیک یا سفیران اورنگ پت (در صورت امکان) بین ۱۲۰ تا ۱۸۰ دقیقه (بسته به نوع کالای انتخابی) پس از ثبت و پرداخت و تایید سفارش، تقدیم شما می گردد.

مهم: امکان ارسال اکسپرس (فوری) در خارج از ساعات کاری (۹ الی ۲۰)، تعطیلات رسمی و جمعه ها وجود ندارد.

 

ارسال با سرویس های عمومی پیک – ویژه استان تهران و البرز

در صورتی که این روش ارسال را انتخاب نمایید و سفارش شما قبل از ساعت 20 ثبت و پرداخت شود، سفارش توسط اسنپ باکس یا الوپیک پس از ثبت و پرداخت سفارش تقدیم شما می گردد (ارسال با پیک تنها پس از تایید واحد مالی قابل ارسال خواهد بود)

مهم: امکان ارسال با سرویس های عمومی پیک در خارج از ساعات کاری(۹ الی ۲۰)، تعطیلات رسمی و جمعه ها وجود ندارد.

 

ارسال دیگر شهرها

در صورتی که این روش ارسال را انتخاب کنید، و سفارش شما قبل از ساعت 12 ظهر ثبت و پرداخت شود، سفارش شما همان روز تحویل پست می گردد و در صورتی که بعد از ساعت 12 ظهر اقدام به ثبت سفارش نمایید روز کاری بعد تحیول پس میگردد.

 

هزینه ارسال سفارشات

ارسال رایگان 

شرایط ارسال رایگان:

۱ – مبلغ سبد خرید می بایست بالای ۱،65۰،۰۰۰ تومان برای تهران و ۲،2۰۰،۰۰۰ برای سایر شهرستانها باشد.

۲ – وزن مجمع اقلام سفارش می بایست زیر ۱۰ کیلوگرم برای تهران و زیر ۱۰ کیلوگرم برای سایر شهرستانها باشد.

۳ – اقلامی مانند ظرف خاک، باکس های حمل بزرگ، درخت گربه و … شامل ارسال رایگان نیستند.

 

ارسال روزانه (عادی) تهران* – تا ۳۰ کیلوگرم

هزینه ارسال سفارش های سبک وزن (زیر ۵ کیلوگرم) – ۷۷،۰۰۰ تومان

هزینه ارسال سفارش های نیمه سنگین وزن (۵ کیلوگرم تا ۱۲ کیلوگرم) – ۹۹،۰۰۰ تومان

هزینه ارسال سفارش های سنگین وزن (۱۲ کیلوگرم تا ۳۰ کیلوگرم) – ۱۵۴،۰۰۰ تومان

۱ – سفارش های بالای ۳0 کیلوگرم امکان ارسال با این روش را ندارند

۲ – واحد ارسال اورنگ پت تمام سعی خود را می نماید تا سفارشات در بازه انتخابی شما به دستتان برسد، در صورتی که به دلایل غیر مترقبه مانند آب و هوای نامناسب، ترافیک یا موارد اینچنینی در روند ارسال خللی به وجود بیاید، واحد ارسال اورنگ پت با شما تماس گرفته و شما را در جریان خواهد گذاشت، پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما متشکریم

ارسال روزانه کالاهای سنگین (تهران) – بالای ۲۰ کیلوگرم

هزینه ارسال سفارش های سنگین وزن (بالای ۲۰ کیلوگرم) – ۷۰،۰۰۰ تومان

۱ – برای مناطق ۱،۳،۴،۸،۱۳،۱۴،۱۵،۲۰ مبلغ ۳۰،۰۰۰ تومان منطقه ۲ مبلغ ۲۰،۰۰۰ تومان و برای منطقه ۲۲ و ۲۱، مبلغ ۵۰،۰۰۰ تومان به مبالغ فوق اضافه میگردد همچنین برای منطقه ۹ مبلغ ۲۰،۰۰۰ تومان از مبالغ پایه کسر می گردد

۲ – همچنین به ازای هر کیلوگرم مبلغ ۵۰۰ تومان دریافت می گردد

۳ – واحد ارسال اورنگ پت تمام سعی خود را می نماید تا سفارشات در بازه انتخابی شما به دستتان برسد، در صورتی که به دلایل غیر مترقبه مانند آب و هوای نامناسب، ترافیک یا موارد اینچنینی در روند ارسال خللی به وجود بیاید، واحد ارسال اورنگ پت با شما تماس گرفته و شما را در جریان خواهد گذاشت، پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما متشکریم

ارسال موشکی (فوری) تهران*

هزینه ارسال سفارش های سبک وزن (زیر 6 کیلوگرم) – ۱۲۰،۰۰۰ تومان

هزینه ارسال سفارش های سنگین و فوق سنگین وزن (6 کیلوگرم تا 40 کیلوگرم) – ۱۶۰،۰۰۰ تومان

۱ – برای مناطق 1،2،3،4،8،13،14،15،20 مبلغ ۴۰،۰۰۰ تومان و برای منطقه 22، مبلغ ۵۰،۰۰۰ تومان به مبالغ فوق اضافه میگردد همچنین برای منطقه 9 مبلغ ۲۰،۰۰۰ تومان از مبالغ پایه کسر می گردد

۲- سفارش های بالای ۴۰ کیلوگرم امکان ارسال با این روش را ندارند

۳ – روش ارسال موشکی صرفا در روزهای کاری مجموعه از ساعت ۱۱ الی ۲۰ قابل انتخاب می باشد و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی در دسترس نمی باشد

 

 

ارسال دیگر شهرها

برای سفارش های زیر ۳۰ کیلوگرم مطابق با تعرفه شرکت ملی پست ایران

۱ – اورنگ پت تمامی سفارشات پستی را در داخل کارتن های رسمی شرکت پست قرار میدهد و از پاکت یا فلایر استفاده نمی نماید

۲ – اورنگ پت فقط از کارتن های نو و استفاده نشده رسمی شرکت ملی پست ایران که مستقیما از پست خریداری می شود استفاده می نماید و روند بسته بندی اورنگ پت دقیقا طبق قوانین شرکت پست بوده و بالاترین سطح استاندارد در ایران را دارا می باشد. این مجموعه تحت هیچ شرایطی از کارتن های مستعمل یا غیر استاندارد استفاده نمی کند.

۳ – در نظر داشته باشید هزینه پست، که در صورتحساب شما هنگام ثبت سفارش محاسبه می گردد شامل هزینه کارتن، بسته بندی، کرایه پستی، خدمات الکترونیک پست، بیمه و مالیات بر ارزش افزوده خدمات پستی می باشد، اما هزینه ای که بر روی بارکد کالا بر روی کارتن ثبت میشود صرفا شامل کرایه پستی می باشد.

برای سفارش های بالای 30 کیلوگرم لطفا با ما تماس بگیرید تا بهترین روش ارسال رو برای شما مهیا کنیم

نکته: امکان ارسال با تیپاکس توسط مجموعه وجود ندارد و در صورتی که مشتری نیاز به ارسالی سریعتر از شرکت پست داشته باشد، اورنگ پت صرفا از طریق شرکت ماهکس اقدام به ارسال کالا، آنهم به صورت پس کرایه خواهد نمود. بدیهی است هزینه بسته بندی از مشتری اخذ می گردد.

 

رویه های بازگشت کالا

چه کالاهایی شرایط بازگشت دارند؟

کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی (به جزمواردی که با عنوان بسته آسیب دیده فروخته می شوند) هستند.

محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت ۲۴ ساعته برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.

پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه مرسوله، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری (به جز موارد آسیب دیده توسط شرکت های حمل کننده مانند پست) بود، میبایست تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش که شماره مکاتبه با وی درقسمت تماس با ما است، اطلاع دهید. پس از ۲۴ ساعت فروشگاه اورنگ پت هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.

کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه اورنگ پت به عنوان هدیه یا اشانتیون یا تخفیف کالایی ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت ۲۴ ساعته کالا نمیشوند.

 

شرایط برای ارسال کالای معیوب

پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش اورنگ پت هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه اورنگ پت حتما کد سفارش و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.

در نظر داشته باشید، که تمامی کالاهای بازگشتی میبایست در شرایط اولیه و به همراه جعبه محصول و برچسب اورنگ پت روی کالا باشد.

جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا 4 شنبه 9-17 و روزهای 5 شنبه 9-14) تماس بگیرید و یا به شماره ۰۹۱۲۸۹۳۰۰۵۳ پیام ارسال نمایید.

پس از پذیرش کالا توسط کارشناسان اورنگ پت با توجه به ترافیک کاری موجود، حداکثر طی دو الی سه روز کاری نتیجه بررسی را به مشتری اعلام میکنند.

در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا دو روز کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

 

شرایط انصراف از خرید

در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا ۲۴ ساعت باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر اینصورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد.

 

هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش اورنگ پت باشد، هزینه‌های ارسال به عهده اورنگ پت است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به اورنگ پت ارسال شود.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان اورنگ پت ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.

فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روش‌های ذکر شده صورت می‌پذیرد.

 

قوانین مرتبط با بیمه حمل و نقل و سلامت فیزیکی

تهران ( مربوط به روش ارسال عادی، فوق سنگین و ارسال اقتصادی)

مشتری می بایست در هنگام دریافت سفارش، به طور دقیق آن را بررسی کرده و در صورت وجود هر گونه آسیب در بسته بندی، ار دریافت مرسوله خودداری نمایید و فورا با واحد پشیتیبانی اورنگ پت تماس حاصل نمایید. اورنگ پت کلیه سفارشات تهران که با روش ارسال عادی، فوق سنگین و ارسال اقتصادی ارسال می شوند را بیمه کرده و در صورت آسیب دیدگی، سفارش مورد نظر دوباره ارسال خواهد شد.

در نظر داشته باشید در صورت دریافت سفارش با بسته بندی آسیب دیده، اورنگ پت مسوولیتی در قبال تامین خسارت و ارسال مجدد سفارش نخواهد داشت، البته تا جایی که امکان داشته باشد با شرکت حامل سفارشات، پیگیری خواهد نمود تا خسارت مشتری محترم جبران شود.

استان تهران و البرز (روش ارسال با پیک به صورت پس کرایه – مانند اسنپ، الوپیک و تپسی)

سفارشاتی که با روش ارسال با پیک به صورت پس کرایه – مانند اسنپ، الوپیک و تپسی ارسال می شوند شامل بیمه حمل و نقل نبوده و اورنگ پت در قبال سلامت فیزیکی بسته بندی در هنگام تحویل به مشتری، هیچ مسوولیتی نخواهد داشت.

سایر شهرها و استان ها (ارسال با پست یا ماهکس)

در مورد سفارشاتی که با پست یا ماهکس ارسال می شوند، مشتری می بایست در هنگام تحویل و در حضور مامور پست/ماهکس بسته را باز نموده و کلیه اقلام سفارش را از نظر انطباق با فاکتور و سلامت فیزیکی بررسی نماید.7

در صورت وجود هرگونه آسیب دیدگی یا کم بودن اقلام، از دریافت بسته خودداری نموده و از مامور پست/ماهکس بخواهد به تنظیم صورت جلسه مبادرت ورزد. پس از انجام موارد ذکر شده، صورت جلسه تنظیم شده را برای اورنگ پت ارسال نماید، اورنگ پت پس از بررسی موارد مندرج در صورت جلسه و استعلام از اداره پست/ماهکس، نسبت به ارسال مجدد سفارش اقدام خواهد کرد.

در صورتی که مشتری بسته بندی آسیب دیده را تحویل بگیرد، مشتری می بایست طی ۲۴ ساعت به اداره پست مرکزی شهرستان خود و یا نزدیکتری نمایندگی ماهکس مراجعه نموده و مراتب را به اطلاع آنها رسانده و جهت دریافت خسارت صرفا از طریق این شرکت ها اقدام نماید. بدیهی است که اورنگ پت در این خصوص هیچ مسوولیتی نخواهد داشت.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید

روش دریافت کد تایید

برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
برای دریافت کد تایید، شماره زیر را با موبایل خود به صورت کاملاً رایگان شماره گیری کنید"
تا لحظاتی دیگر برای اعلام کد تایید با شما تماس خواهیم گرفت
ارسال مجدد کد تا دیگر

روش دریافت کد تایید

برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
نیاز به راهنمایی دارید؟ در خدمتتون هستیم
×
فرزاد شکوهی Whatsapp chat
سمیرا خاتونی Whatsapp chat